ikarystos.gr - Μόλις πριν λίγες ημέρες φιλοξενήσαμε ένα ακόμη άρθρο σχετικά με το υψηλό κόστος της ακτοπλοϊκής γραμμής Ραφήνας - Μαρμαρίου που εξυπηρείται με δύο πλοία μέσω κοινοπραξίας.
Είχαμε σημειώσει πως θα μπορούσαν να εξεταστούν διάφορα ενδεχόμενα, όσο βρίσκονται στη γραμμή τα υπάρχοντα πλοία ("Εύβοια Σταρ" και "Πανόραμα") όπως πχ η καθιέρωση μειωμένου τιμολογίου σε επιλεγμένα αντι-εμπορικά δρομολόγια.
Τελικά αυτό που γράφαμε, βρήκε εφαρμογή στην Ανδρο σε βολικές ώρες όπου ο ανταγωνισμός είναι αισθητός, τα πλοία περισσότερα και με υψηλότερο κόστος λειτουργίας.
Ενημερωθήκαμε από φίλο που ταξιδεύει συχνά στην Ανδρο ότι επέστρεψε με αρκετά φθηνό κόστος σε σχέση με τις συνήθεις τιμές της γραμμής. Και πράγματι επισκεπτόμενοι το site της Fast Ferries διαπιστώσαμε ότι αν ένα άτομο με ΙΧ πήγαινε αύριο στην Ανδρο και επέστρεφε την Κυριακή θα πλήρωνε 28 ευρώ ανά μετάβαση για το ΙΧ και 13,30 για το προσωπικό του εισιτήριο.
Με άλλα λόγια θα έπρεπε να πληρώσει 41,30 ευρώ τη μετάβαση ενώ αν ταξίδευε στο Μαρμάρι θα χρειαζόταν συνολικά για ΙΧ και εισιτήριο 30,00 ευρώ.
Αν λοιπόν η συγκεκριμένη εταιρεία με υψηλό ανταγωνισμό, μεγαλύτερα πλοία και σε διπλάσιας διάρκειας ταξίδι που εξυπηρετείται από αρκετά βαπόρια μπορεί να δώσει αυτές τις τιμές για κάποια περίοδο, υπάρχουν ή δεν υπάρχουν αντίστοιχα περιθώρια για τη γραμμή του Μαρμαρίου;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.