πηγή φωτο: http://www.faktaomfartyg.se/linda_scarlett_1961.htm |
Ήταν το 1988 όταν το ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ της "Πυργί Χίος" που δρομολογήθηκε στη γραμμή Ραφήνας - Ανδρου πέρασε στο Γιώργο Γούτο ο οποίος μαζί με το ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ που αγόρασε το 1985 (Κάρυστος) και το ΚΑΣΤΡΙΑΝΙ ΚΕΑΣ (Παπαδιαμάντης) μεσουράνησε στο Νότιο Ευβοϊκό.
Του Στρατή Μαζίδη
Νωρίτερα όμως είχε προηγηθεί το αποτυχημένο πέρασμα του Κάρυστος 2 από το Μαρμάρι. Το πλοίο ως Νήσος Ανδρος είχε ανοικτή πρύμνη για όσους το θυμούνται.
Οι φωτογραφίες είναι από το χρήστη esperos στο forum nautilia ως ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ.
http://www.landskronaoverfarten.se/lindascarlett.html |
Είχε ναυπηγηθεί το 1961 στην Ολλανδία ως Linda Scarlett.
Το Μαρμάρι Ι έμεινε στη γραμμή μέχρι το 1997 οπότε πουλήθηκε σε Αλβανούς, μετονομάστηκε σε TIRANA και εκτελούσε τη γραμμή Velona - Bari για την Illyria Lines. Ήταν η εποχή που ο Γιώργος Γούτος άφηνε τον Ευβοϊκό και με τα ολοκαίνουρια τότε Χαρούλα και Αθήνα 2004 διεκδικούσε τις Κυκλάδες πριν εμφανιστεί ο σίφουνας της Hellas Ferries.
Ωστόσο κάποια ατυχήματα με εισροή υδάτων το 1999 επέφεραν την αρχή του τέλους που γράφτηκε τελικά το 2004 στα διαλυτήρια της Αλιάγα στην Τουρκία.
Το Νήσος Ανδρος / Μαρμάρι Ι έμεινε για δεκατρία χρόνια στη Ραφήνα ενώ τα δέκα εξυπηρέτησε το Νότιο Ευβοϊκό. Δεν απέκτησε ποτέ την αίγλη των άλλων θρύλων της γραμμής. Το τέλος του όμως ήταν άδοξο.
© Selim San, JürgenSteins samling, M Asklanders samling |
με πληροφορίες από: http://www.faktaomfartyg.se/linda_scarlett_1961.htm
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.