ikarystos.gr - Στις 31/10/2017 σημειώναμε τους κινδύνους που εξακολουθούσαν να υφίστανται από τις αρχές του καλοκαιριού του 2017 με την υποχώρηση του εδάφους κάτω από το ναό της Αγίας Κυριακής στα Κάψαλα.
Σημαντικό ρόλο στην υποχώρηση του εδάφους έχουν διαδραματίσει και οι εργασίες κατασκευής του νέου δρόμου από τα Νέα Στύρα προς Κάψαλα. Το "φάγωμα" του βουνού και οι νεροποντές οδήγησαν σε αυτήν την εξέλιξη.
Όπως φανερώνουν και οι φωτογραφίες της παρούσας ανάρτησης που ελήφθησαν στις 26/11/2017, δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία απολύτως ενέργεια ή εργασία για την αντιμετώπιση των κινδύνων κατάρρευσης τόσο του ναΐσκου όσο και του δρόμου, που αποτελεί το μοναδικό οδικό άξονα, σύνδεσης της Νότιας Εύβοιας με τη Χαλκίδα και την υπόλοιπη χώρα.
Τι θα συμβεί με την επόμενη πιθανή, ο μη γένοιτο, υποχώρηση του εδάφους; Θα γκρεμιστεί εντελώς ο ναός που κάποιοι με κόπο έκτισαν και για κάποιο δικό τους ιερό λόγο αφιέρωσαν;
Ακριβώς δίπλα περνά ο δρόμος; Θα υποχωρήσει κι αυτός; Θα αποκοπεί η Νότια Εύβοια από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα όσον αφορά το οδικό δίκτυο;
Και τι θα συμβεί αν την ώρα της υποχώρησης διέρχεται του σημείου πχ το ΚΤΕΛ γεμάτο επιβάτες ή ΙΧ αυτοκίνητα; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Ποιος κρατικός φορέας έχει την ευθύνη του έργου της διάνοιξης του νέου οδικού άξονα;
Η σχετική μελέτη δεν προβλέπει έργα αντιστήριξης; Αν όχι, γιατί; Αν ναι, δεν υπάρχουν επιβλέποντες μηχανικοί του αντίστοιχου φορέα;
Οι τοπικοί φορείς (Μητρόπολη) κι αρχές (Δήμος Καρύστου) σε ποιες ενέργειες έχουν προβεί για να πραγματοποιηθούν τα απαραίτητα έργα;
Τελικά σε αυτήν τη χώρα τα έργα γίνονται για να γίνονται και να κόβονται κορδέλες ή για να εξυπηρετούν τους πολίτες και τις ανάγκες της κοινωνίας;
Όλα αυτά θα πρέπει να απαντηθούν. Το βασικότερο όμως είναι να γίνουν επιτέλους οι αναγκαίες εργασίες διότι η λεγόμενη "κακιά ώρα" συνήθως έρχεται πάντα όταν οι συνθήκες την ευνοούν. Μετά κανείς δε θα μπορεί να ισχυριστεί πως δεν ήξερε.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.