Η πρόσφατη έλευση του ΕΙΡΗΝΗ Κ. στο λιμάνι της Καρύστου και η προγραμματισμένη (που δεν έγινε) του μεγαλύτερου ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ απέδειξαν κάτι πολύ απλό. Τι; Πως αν υπάρχει λόγος να έρθει πλοίο στο λιμάνι, μια χαρά προσεγγίζει (αν είναι ορισμένων διαστάσεων). Αυτήν την κρίση των αιολικών πάρκων που έχει πολύ δρόμο μπροστά της, τουλάχιστον ας τη μετατρέψουμε σε ευκαιρία, όπου μπορούμε.
Του Στρατή Μαζίδη
Η πόλη θα πρέπει να αρχίσει να ζητάει πράγματα και όχι μόνο να δίνει δίχως όριο παρακαλώντας για λίγο δωρεάν ρεύμα. Η επανένταξη της Καρύστου στον ακτοπλοϊκό χάρτη κάνοντας την αρχή με το κυκλικό δρομολόγιο των Κυκλάδων θα μπορούσε να είναι ένα καλό πρώτο βήμα.
Το πλοίο ΑΡΤΕΜΙΣ από το Λαύριο εκτελεί ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο, το οποίο αν θυμάμαι καλά είναι επιδοτούμενο. Εκτός όμως αυτού, υπάρχουν και άλλα επιδοτούμενα δρομολόγια στις Κυκλάδες. Για ποιο λόγο λοιπόν να μη διεκδικήσει η Κάρυστος την ένταξή της σε αυτό; Η Ανδρος, η Τήνος, η Σύρος, η Κέα, η Κύθνος, η Πάρος, η Νάξος είναι μερικά μόνο από τα νησιά που συνδέονται μεταξύ τους και με το Λαύριο.
To 89 μέτρων μήκους και 14 μέτρων πλάτους ΑΡΤΕΜΙΣ θα μπορούσε άνετα να έρχεται ΚΑΙ στην Κάρυστο. Όταν μια γραμμή είναι επιδοτούμενη και μια εταιρεία έχει και άλλα αντίστοιχα δρομολόγια, δε θα πάθει τίποτε να ανοίξει λίγο το χάρτη της μιας και η Κάρυστος είναι στο νοητό κύκλο όλων αυτών των λιμανιών που προσεγγίζει το πλοίο.
Ό,τι δώσαμε, δώσαμε. Καιρός να αρχίσουμε να ζητάμε πιστεύοντας στις δυνατότητές μας. Τα επιδοτούμενα δρομολόγια αποτελούν περισσότερο πολιτικές αποφάσεις με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.