Προχθές μιλούσα με ένα φίλο. Είχα πεταχτεί, μου λέει, στη Σύρο για δουλειά. Ρε συ 70 ευρώ μου στοίχισε να πάω στη Σύρο και να έρθω. Του λέω, με το Μαρμάρι-Ραφήνα μέσα; Όχι. Άρα 88 ευρώ του απήντησα! Ναι μου λέει.
Του Στρατή Μαζίδη
Δεν μπήκα σε λεπτομέρειες ποιο πλοίο πήρε κτλ. Η ουσία είναι πως 88 ευρώ (σχεδόν 30.000 δραχμές για να κάνουμε τις αναγωγές μας) για να πάει ένας νησιώτης, διότι νησιώτης είναι και ο Καρυστινός, από το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της χώρας στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων και να επιστρέψει, είναι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό.
Δυστυχώς τα θέματα αυτά δεν απασχόλησαν την προεκλογική περίοδο. Το ζήτημα προς τα που θα κινηθεί η πόλη για να υπάρχουν δουλειές και εισόδημα στο μέλλον, δεν ανοίγει. Η προβλήτα μπροστά στην άγκυρα μένει για την ώρα στις καλές προθέσεις.
Όσο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση, την ευχόμαστε, αλλά κανείς δε γνωρίζει σε τι στάδιο βρίσκεται αφού δεν υπάρχει ενημέρωση. Ωστόσο ο καιρός περνά γρήγορα και το ημερολόγιο δείχνει ήδη 2 Φεβρουαρίου.
Δουλειές και εισόδημα δε θα έρθουν από μόνα τους. Η Κάρυστος θα μπορούσε να ήταν μια πύλη εισόδου - εξόδου από και προς τις Κυκλάδες και όχι μόνο για την Εύβοια. Η στρατηγική γεωγραφική της θέση μπορεί να αποτελεί το Α, αλλά μέχρι το Ω υπάρχει απόσταση που πρέπει να διανυθεί. Ως τότε, ένα πράσινο χαρτονόμισμα μεγάλης αξίας ίσως να επαρκεί για να μεταβεί κανείς σε νησί των Κυκλάδων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.