Ωστόσο με βάση την τελευταία πληροφόρηση από το MarineTraffic το πλοίο παραμένει δεμένο στα Παλούκια της Σαλαμίνας με το τελευταίο του σήμα να είναι στις 28 Ιουλίου.
Πέρασαν περίπου δύο χρόνια από τότε που ήρθε στην Κάρυστο ένα άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας κάνοντας έναν δοκιμαστικό κατάπλου κι ενώ σε πολλά σημεία της πόλης είχαν αναρτηθεί αφίσες για έξι δοκιμαστικά δρομολόγια με αφετηρία τη Ραφήνα και πρώτο σταθμό την Κάρυστο. Το δρομολόγιο αυτό δεν έγινε ποτέ.
Η γραμμή που είχε τότε κερδίσει την επιδότηση από τη Ραφήνα για τα νησιά με ενδιάμεσο σταθμό την Κάρυστο επίσης δεν έγινε ποτέ.
Και τελικά φτάσαμε στα τέλη του 2020 σε ένα ακρωτηριασμένο δρομολόγιο με τελευταίο λιμάνι την Κάρυστο, έχοντας όμως βγει έξω η Ραφήνα! Πώς άραγε; Ωστόσο δεν έγινε απολύτως τίποτα ώστε φτάσαμε στην άνοιξη και το τότε πλοίο που είχε αναλάβει τη γραμμή, το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ετοιμαζόταν για να ξεκινήσει δρομολόγια διαφημίζοντας μάλιστα περιόδους με δωρεάν ναύλο. Όμως μετά από ένσταση που έγινε από ανταγωνιστή, το πλοίο δεν ξεκίνησε ποτέ και ο ανάδοχος της γραμμής κηρύχθηκε έκπτωτος.
Ο ανταγωνιστής κέρδισε και αυτή τη γραμμή ενώ διαδιδόταν πως διαθέτει δύο πλοία έτοιμα να εξυπηρετήσουν το δρομολόγιο τα οποία μάλιστα δεν έχουν και κανένα πρόβλημα να προσεγγίσουν στο λιμάνι της Καρύστου.
Ωστόσο έχουν περάσει 15 μέρες και το πλοίο ακόμη να φανεί όταν την ίδια ώρα η εταιρεία ξεκινά δρομολόγια σε νέα γραμμή από Λαύριο με νεοαποκτηθέν πλοίο της.
Πρέπει λοιπόν σιγά-σιγά να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Αν κάποιοι θέλουν να έρθουν στην Κάρυστο καλώς να ορίσουν, αν όμως δεν θέλουν, τότε για ποιο λόγο κήρυξαν έκπτωτο τον προηγούμενο ανάδοχο που ήταν έτοιμος να ξεκινήσει και γιατί γενικώς συντηρούν μία φιλολογία τρία χρόνια τώρα χωρίς αντίκρισμα;
Επισήμως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γιατί το πλοίο παραμένει δεμένο.
Ο ΟΛΝΕ έχει κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις που του ζητήθηκαν όπως η περυσινή αγορά των μπαλονιών, ο καθαρισμός του λιμανιού που έγινε στις αρχές του Αυγούστου, η απομάκρυνση διαφόρων εμποδίων στην προβλήτα στο σημείο που θεωρητικά θα έδενε το πλοίο ενώ ποντίστηκαν οι σημαδούρες στην είσοδο του λιμανιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα βυθίσματα του λιμανιού είναι μια χαρά, όπως και το εύρος της εισόδου, κάτι άλλωστε που αποδείχτηκε και με την έλευση του Paros Jet το καλοκαίρι του 19 και όπως προκύπτει και από ένα χάρτη με τα βυθίσματα του που έχουν ορισμένοι στην κατοχή τους. Το σημειώνουμε και αυτό διότι όλοι όσοι παλεύουν να επανενταχθεί η Κάρυστος στον ακτοπλοϊκό χάρτη εκτός του ότι έχουν να κάνουν με μία εταιρεία η οποία δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν πράγματι θέλει να έρθει εδώ ή όχι, φαίνεται πώς αντιμετωπίζουν και εμπόδια και από την πλευρά των ακτών της Εύβοιας όχι ενδεχομένως μέσα από την Κάρυστο αλλά από γειτονικές πόλεις οι οποίες για δικούς τους λόγους δεν επιθυμούν η πόλη να επανενταχθεί στον ακτοπλοϊκό χάρτη, φοβούμενοι ενδεχομένως ότι μια τέτοια εξέλιξη και με κατάλληλο σχέδιο μπορεί να αποδειχθεί μόνο η αρχή.
Τέλος να σημειωθεί ότι η παρούσα σελίδα έστειλε πριν αρκετές ημέρες email στην αρμόδια διεύθυνση του ΥΕΝ κάνοντας 2 ερωτήσεις.
Η πρώτη ήταν πότε θα ξεκινήσει επιτέλους το πλοίο μετά από σχετικά ερωτήματα αναγνωστών
και η δεύτερη γιατί αφού έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον καινούργιο ανάδοχο, δεν την εντοπίζουμε στη Διαύγεια, αφού είθισται ένα έγγραφο να ανεβαίνει άμεσα.
Όταν δεν έχει ανέβει, οφείλει να προβληματίσει. Το ότι το ΥΕΝ δεν έχει απαντήσει ακόμη σε κάτι τόσο απλό, οφείλει να προβληματίσει διπλά.
Σε κάθε περίπτωση η Πολιτεία οφείλει να δείξει σεβασμό στην Κάρυστο. Πουθενά αλλού.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.