Άνδρος, Σύρος, Τήνος με κάμποσα ζητήματα στα λιμάνια, αλλά εκεί δε δήλωσε "αδυναμία προσέγγισης" το Caldera Vista

photo: https://www.maxpixel.net/Travel-Ferry-Bridge-Water-Boat-Sea-Captain-River-2648720
Τα διαχρονικά καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και καταγράφουν οι πλοίαρχοι στα λιμάνια όλης της Ελλάδας αναδεικνύονται μέσα από τη λεπτομερή καταγραφή τους, στην έκθεση που κατατέθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, από τον Πρόεδρός της, Cpt. Μανώλη Τσικαλάκη.

Η έκθεση βασίζεται στις παρατηρήσεις που καταθέτουν οι πλοίαρχοι, Μέλη της Ένωσης, μέσα από την καθημερινή τους τριβή με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε λιμανιού.

Η έκθεση κατετέθη τον Ιούλιο.

Έχει ενδιαφέρον να τη διαβάσουν όσοι απαξιώνουν το λιμάνι της Καρύστου.

Εμείς ενδεικτικά παραθέτουμε τις παρατηρήσεις για τα λιμάνια της Ανδρου, της Σύρου και της Τήνου (που αφορούν το δικό μας δρομολόγιο), εκεί όπου το Caldera Vista δε δήλωσε "αδυναμία προσέγγισης", ούτε "μη αλλαγή των συνθηκών" την επόμενη μέρα χωρίς καν να προσεγγίσει κι ενώ ακόμη αναμένουμε τις δύο ανακοινώσεις του λιμενικού.

Ανδρος

Τοποθέτηση – Επισκευή προσκρουστήρων. Σε όλη τη λιμενολεκάνη απαιτείται εκβάθυνση. Λόγω του περιορισμένου βυθίσματος και του λασπώδους βυθού, δημιουργούνται προβλήματα στις αναρροφήσεις των πλοίων κατά την διάρκεια χειρισμών καθώς επίσης αδυναμία ασφαλούς πόντισης άγκυρας λόγω συχνής χρήσης του βυθού. Να γίνει φωτοσήμανση του ύφαλου «Βουβή» και της βραχονησίδας «Τουρλίτης». Να ενισχυθεί η φωτοβολία του πράσινου φανού του λιμενοβραχίονα. Να μετατραπεί σε προβλήτα ο βραχώδης λιμενοβραχίονας. 

Σύρος

Τοποθέτηση προσκρουστήρων νέου τύπου στις προβλήτες Νο.2,4,5 Επισκευή ράμπας θέση Νο.5. Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Τήνος

Στο σημείο που βρίσκεται ο κόκκινος φανός, παρουσιάζονται εκτεταμένες ρηγματώσεις, οι οποίες εκτείνονται απο το ανωτέρω σημείο μέχρι τουλάχιστον κάτω απο την θαλάσσια επιφάνεια . Ως εκ τούτου ελλοχεύει σοβαρότατος κίνδυνος στην πρώτη ισχυρή κακοκαιρία με άνεμους απο νότιες διευθύνσεις (οι οποίες είναι συνήθεις στην ανοιξιάτικη περίοδο ), να παρασυρθεί απο τον κυματισμό ή να καταρρεύσει . Πρέπει, να απομακρυνθούν άμεσα τα ημιβυθισμένα μπλόκια του υπο μελέτη/κατασκευή νέου κυματοθραύστη. Με τους βόρειους ανέμους υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, να παρασυρθεί το εκάστοτε πλοίο επάνω στα ημιβυθισμένα μπλόκια τα οποία δεν είναι ορατά και με τους νότιους άνεμους αντί να κοπάζει ο κυματισμός εντός λιμένα, συμβαίνει το αντίθετο. Ως εκ τούτου κρίνεται απαραίτητη η επανεξέταση μελέτης κατασκευής νέου λιμενοβραχίονα, ο οποίος θα πρέπει να κατασκευαστεί νοτιότερα από τον υπάρχοντα, ώστε να 24 μεγαλώσει η λιμενολεκάνη. Έχουν κατατεθεί άπειρες προτάσεις για την κατασκευή ενός ασφαλούς λιμένα, χωρίς μέχρι τώρα να ληφθούν υποψιν. Επίσης πρέπει να τοποθετηθούν προσκρουστηρες στις προβλήτες Νο.4,5,6. Αντικατάσταση -τοποθέτηση όπου χρειάζεται προσκρουστήρων fenderλαστιχα. Εκβάθυνση παλιού λιμένα. 

 Όλη η έκθεση εδώ:

https://pepen.gr/katatethike-simera-i-etisia-ekthesi-tis-pepen-gia-ta-problimata-sta-ellinika-limania?fbclid=IwAR2V3Uk_zF9QdB2SR2VsvnCe_cs6r9FTLmkV4NrzpUgC0bmnLJ8jMZtnTGo

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.