Του Στρατή Μαζίδη
Με το υφιστάμενο καθεστώς είτε θα λείψει κανείς κάτι λιγότερο από 24 ώρες είτε έξι ημέρες ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα για ημερήσιο ταξίδι, δηλαδή να φύγει το πρωί και το απόγευμα να επιστρέψει, κάτι που εξυπηρετεί η επιδοτούμενη γραμμή Νο 38 με το δρομολόγιο Ραφήνα - Κάρυστος - Άνδρος - Τήνος - Σύρος - Πάρος - Νάξος που παραμένει στα αζήτητα.
Το καλοκαίρι μας έδειξε ότι η Κάρυστος μπορεί να αποτελέσει εναλλακτική οικονομική πύλη από και προς τις Κυκλάδες, αρκεί το εγχείρημα να πάψει να αντιμετωπίζεται ως αγγαρεία αλλά ως ευκαιρία.
Στα πλαίσια αυτής της ευκαιρίας θα μπορούσε να διεκδικηθεί και η έλευση του ΑΡΤΕΜΙΣ το οποίο με βάση το Λαύριο και τη Σύρο εκτελεί ενδοκυκλαδικά δρομολόγιο κατά βάση στις δυτικές Κυκλάδες (Κέα, Κύθνος, Σίφνος, Σέριφος) ενώ μεταξύ άλλων εξυπηρετεί επίσης και Τήνο, Σύρο, Ανδρο, Πάρο, Νάξο, Ιο.
Δε θα μπορούσε πχ το δρομολόγιο που είναι από Λαύριο για Κέα - Κύθνο - Πάρο - Νάξο - Σέριφο - Σίφνο να ξεκινά τη μια φορά [γιατί όχι κι από Ραφήνα;] με πρώτο και τελευταίο λιμάνι την Κάρυστο;
Σε κάθε περίπτωση το ΑΡΤΕΜΙΣ, αν το παρακολουθήσετε στο marinetraffic εκτελεί ένα είδος κυκλικών δρομολογίων. Θα μπορούσαμε λοιπόν να ζητήσουμε δύο φορές την εβδομάδα αυτοί οι κύκλοι να γίνουν λίγο μεγαλύτεροι.
Είναι άλλο να έχεις δύο και διαφορετικά τέσσερα ή πέντε δρομολόγια την εβδομάδα από και προς τις Κυκλάδες.
Τέλος ο χρόνος κυλά, αλλά για την αναγκαία νέα προβλήτα [στην Κάρυστο και όχι στην άλλη άκρη στην Παξιμάδα] δεν ακούμε απολύτως τίποτε. Λύσεις και προτάσεις ρεαλιστικές χωρίς να δημιουργούν την παραμικρή όχληση έχουν κατατεθεί. Είναι απορίας άξιο τι περιμένουν οι ιθύνοντες και δεν αρπάζουν την ευκαιρία από τα μαλλιά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.