Του Στρατή Μαζίδη
Τα δρομολόγια είναι γνωστά μέχρι την Πέμπτη ενώ το δεύτερο πρωινό της Δευτέρας σταμάτησε.
Μια περιοχή με γεωγραφικά όρια ενός μικρού νομού δεν έχει πλέον ικανοποιητική και προσιτή οικονομικά ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση.
Ναι έχουμε τον πόλεμο στην Ουκρανία, ναι τα καύσιμα έχουν εκτοξευτεί, αλλά τα προβλήματα δεν προέκυψαν σήμερα. Απλά τώρα επιδεινώθηκαν.
Μετρημένα δρομολόγια, πανάκριβος ναύλος, περιορισμένη ανταπόκριση του ΚΤΕΛ.
Δεν μπορείς από τη Ραφήνα να χρειάζεσαι 40 ευρώ ένας επιβάτης συν όχημα, ή έστω 36 ευρώ αν διαθέτεις μικρό όχημα κι από την Αγία Μαρίνα 23 ευρώ ό,τι ΙΧ κι αν διαθέτεις.
Τα πράγματα αλλάζουν. Η κρίση ήρθε για να μείνει για αρκετά χρόνια. Οι μακρινοί προορισμοί με τα τσουχτερά ναύλα θα καταστήσουν πιο ελκυστική τη Νότια Εύβοια ως προορισμό. Επίσης η άφιξη του προαστιακού στο λιμάνι της Ραφήνας θα αποτελέσει ακόμη ένα πλεονέκτημα.
Όμως αυτά δεν έχουν καμία αξία, όταν δεν υπάρχει κάποια διάθεση προσαρμογής στα νέα δεδομένα, που συμπεριλαμβάνουν και τις οικονομικές δυνατότητες του κόσμου.
Τώρα είναι η ευκαιρία να εξορθολογιστούν ορισμένα πράγματα και να αποκατασταθούν κάποια άλλα, διαφορετικά ίσως να μην είναι μακριά η ώρα που από το ένα, ίσως να πάμε και στο κανένα δρομολόγιο την Κυριακή.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.