Του Στρατή Μαζίδη
Μετά βίας πρόλαβε ένα ταξί, έδωσε 11 ευρώ για 10 λεπτά διαδρομή και χωρίς απόδειξη. Να μη σας πω τι άκουσα στο τηλέφωνο.
Πλέον ο κόσμος διαμαρτύρεται στα κοινωνικά δίκτυα. Συγκοινωνία δεν υπάρχει. Ακόμη και το καλοκαίρι τρέχαμε να δούμε πότε έχει ΚΤΕΛ διότι ούτε τότε είχαν όλα τα δρομολόγια ανταπόκριση.
Δεν ξέρω τι συμφέρει και τι δε συμφέρει. Σίγουρα πάντως η διαδρομή Μαρμάρι - Κάρυστος ούτε μεγάλη είναι, ούτε ως δρομολόγιο με μεγάλες απαιτήσεις στα καύσιμα μπορεί να χαρακτηριστεί ώστε να μην εκτελείται αν πχ γίνει μόνο με 10 επιβάτες. Μια ευθεία είναι. Έπειτα πρώτα θα χτίσεις τη συνέπεια και μετά θα δεις τον κόσμο να έρχεται.
Σε κάθε περίπτωση πάντως αποδεικνύεται πόσο λάθος ήταν να μείνει χωρίς πλοίο η Κάρυστος. Από τα 3 ή 4 δρομολόγια την ημέρα στο 0 υπάρχει τεράστια απόσταση και πλοία όπως το ΙΟΝΙΣ, το ΜΑΚΕΔΩΝ ή το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ θα μπορούσαν να εξυπηρετούν ως πιο οικονομικά βαπόρια αν όχι με λιγότερο ναύλο, τουλάχιστον με το ίδιο που πληρώνει κανείς σήμερα για το Μαρμάρι.
Ναι, το πλοίο μπορεί να έκανε 1 ώρα και 20 ή 30 λεπτά. Και λοιπόν; Θα μπαίναμε στην Κάρυστο, θα βγαίναμε στην Κάρυστο. Αν υπολογίσει κανείς ότι το 50λεπτο του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ, έγινε 1 ώρα επί κοινοπραξίας και πλέον με το ουσιαστικά πια μονοπώλιο παίζουμε μεταξύ 1 ώρας και 5-10 λεπτών, συν το χρόνο της διαδρομής για Κάρυστο η χρονική διαφορά από ένας απευθείας δρομολόγιο είναι αμελητέα.
Μια φορά πάντως το συγκοινωνιακό - μεταφορικό στο σύνολό του είναι ένα καλό θέμα για την προεκλογική περίοδο και για σαφείς δεσμεύσεις των υποψηφίων.
ΥΓ: Τι γίνεται με αυτήν την εξωτερική προβλήτα;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.