Αναφέρεται πως η ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. πρόκειται να αναλάβει την εκτέλεση της δεύτερης γραμμής των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων, καθώς είναι αυτή η οποία μειοδότησε σε σχετικό διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε από τα τέλη του 2022, ωστόσο λόγω προδικαστικής προσφυγής που κατατέθηκε από συμμετέχουσα εταιρεία, προέκυψε καθυστέρηση τριών μηνών στην έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων.
Με απόφαση, το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αποδέχθηκε το πρακτικό της επιτροπής διεξαγωγής του διαγωνισμού και την οικονομική προσφορά της εταιρίας ΚΙΑΡΑ Ν.Ε., η οποία αναμένεται να δρομολογήσει το ταχύπλοο SPEEDRUNNER JET στην ενδοκυκλαδική γραμμή κατόπιν υπογραφής σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της σύμβασης, η διάρκεια εκτέλεσης των δρομολογίων θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Οκτωβρίου του 2023.
Το SPEEDRUNNER JET σε αντίθεση με το CALDERA VISTA, έχει μικρότερο πλάτος με 17 μέτρα αντί για 26 μέτρα, ωστόσο το δεύτερο έχει μήκος μόλις 74 μέτρα.
Το «αναμένεται» αφήνει κι ένα περιθώριο να μην είναι τελικά το SPEEDRUNNER JET, ωστόσο καλό θα είναι να μεριμνήσουν οι φύλακες ώστε το 100 μέτρων πλοίο, εφόσον πράγματι αναλάβει το δρομολόγιο, να έρθει στην Κάρυστο και να μην προκύψουν τα γνωστά προσκόμματα ώστε να προκριθεί η δεύτερη επιλογή (Κάρυστος ή Μαρμάρι).
Άλλωστε τόσο από το δοκιμαστικό κατάπλου του PAROS JET [πριν γίνουν οι εργασίες εκβάθυνσης] όσο και του PROTOPOROS [πέρυσι το χειμώνα] έχει αποδειχθεί πως το λιμάνι μπορεί να υποδεχθεί το πλοίο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.