Την άνοιξη του 2022 έγινε μια συντονισμένη προσπάθεια προς την πλοιοκτησία που ουσιαστικά έχει το μονοπώλιο της γραμμής Ραφήνα - Μαρμάρι σχετικά με τους ναύλους. Ο καρπός της προσπάθειας ήταν να καθιερωθεί μια ενδιάμεση κατηγορία για τα Ι.Χ. <4 μέτρων που στοίχιζε - αρχικά - 18 ευρώ. Ήταν μια σημαντική κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα το κόστος για ένα τέτοιο Ι.Χ. και δύο άτομα να ανέρχεται συνολικά στα 36 ευρώ [18+9+9]. Ωστόσο λίγο μετά άρχισαν οι αυξήσεις και σήμερα για τα ίδια ακριβώς θα πληρώσει κανείς 47 ευρώ.
Κανείς δεν παραγνωρίζει ότι λόγω της αύξησης των τιμών των καυσίμων και των συνεπειών του πολέμου Ρωσίας - ΝΑΤΟ σε ουκρανικό έδαφος πήραν φωτιά οι ναύλοι όλων των γραμμών.
Ωστόσο πέρυσι τέτοια εποχή οι τιμές για fuel oil και diesel oil ήταν περίπου 830 και 1200 δολάρια ΗΠΑ ο τόνος αντίστοιχα.
Σήμερα το βαρέλι του fuel oil και μάλιστα το πιο ακριβό με τη χαμηλή περιεκτικότητα σε θειάφι κοστίζει 541,50 δολάρια ο τόνος στο Ρόττερνταμ και το diesel 692,00 [https://shipandbunker.com/prices?fbclid=IwAR1e7R3EaXIb-B8CPHNDAL06RNCdmbx6rQ-eguepuSzFimQ4rALvQhTE5gM#MGO]
Γιατί όμως ό,τι ανεβαίνει, δεν κατεβαίνει; Όχι μόνο στο Ραφήνα-Μαρμάρι, αλλά και γενικότερα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.