καπετάν Σιδερής Μαμίδης - Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα του στο Fb |
Ο καπετάν Σιδερής προέβη χθες σε μια εκτενή ανάρτηση στην ομάδα "Ανοικτά Καταστρώματα Πλοίων".
Συγκεκριμένα γράφει:
Άρχισαν τα βάσανα.
Με επιπλέον χρόνο και απόσταση για μη χρήση του λιμένος Καρύστου, όπως την προσέγγιζε μέχρι τώρα το Caldera Vista, επικρατεί αναταραχή.
Για την ιστορία θα αναφέρω ότι προσέγγιζα για δύο χρόνια το λιμάνι της Καρύστου το 1997 με τακτικά 3 δρομολόγια ημερησίως με το Εξπρές Κάρυστος, 98 μέτρων μήκους και 26 πλάτους.
Επίσης σε έκτακτο δρομολόγιο το 2003 με το Άκουα Τζιουελ.
Πριν 3 χρόνια συνόδευσα σαν εμπειρία, κατόπιν αιτήματος της SEA Jets το Super Jet 2 στην πανηγυρική είσοδο του πρώτου επιβατηγού που προσεγγίζει την Κάρυστο μετά από δεκαετίες.
Είχε προηγηθεί λεπτομερής βυθομέτρηση του λιμένος με τον επίσης Πλοίαρχο της Ση τζετς κάπταιν Γιάννη Παπαμάρκο όπου έγιναν υποδείξεις και αγορά δύο μεγάλων πλωτών προσκρουστήρων τύπου Γιοκοχάμα, βυθίσματα δε διαπιστώθηκαν σε όλες τις θέσεις λιμένος άνω των 5 μέτρων.
Κατά σύμπτωση Πλοίαρχος του πλοίου της Ση τζετς που "ανοίξαμε" το λιμάνι πριν 3 χρόνια, ήταν ο σημερινός έμπειρος πλοίαρχος του "Σάονησος" με τον οποίον καταπλεύσαμε μαζί χωρίς πρόβλημα.
Σίγουρα η Εταιρεία έχει τις επιφυλάξεις της, διότι οι επίσημες βυθομετρήσεις της Καρύστου είναι πολύ παλαιές.
Το αίτημα των Καρυστινών και η πραγματοποίησή του, για επίσημη βυθομέτρηση από ΠΝ ίσως θα δώσει τέλος στην αβεβαιότητα και θα γλυτώσει την Εταιρεία από επιπλέον καύσιμα και χρόνο.
Επιπλέον θα συμβάλλει ίσως σε επιπλέον κερδοφορία αφού το συμβατικό μπορεί να μεταφέρει και φορτηγά οχήματα.
Ή ίσως επιβεβαιώσει τις αντιρρήσεις της Εταιρείας για μη επαρκή βυθίσματα.
Εγώ δεν παίρνω θέση στα αναφερόμενα στην επιστολή για συμφέροντα ή όχι, σκοπιμότητες κλπ, απλά αναφέρω τις ναυτικές μου εμπειρίες.
Πάντως το λιμάνι είναι σε άριστη κατάσταση και πολύ ασφαλέστερο από άλλα κυκλαδονήσια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.