Η SAOS δημοσίευσε χθες:
Και στο σημείο αυτό τίθενται ορισμένα ερωτήματα:
- Ως γνωστόν, όταν επρόκειτο παλαιότερα να ξεκινήσει δρομολόγια το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, ο τότε πλοίαρχός του [δε γνωρίζουμε αν είναι ο ίδιος σήμερα] είχε επισκεφτεί το λιμάνι της Καρύστου και δε γινόταν καμία αναφορά για το Μαρμάρι. Τι άλλαξε σήμερα και επιλέγεται ένα λιμάνι κόντρα στη λογική της γεωγραφίας του δρομολογίου; Άλλωστε δεν πρόκειται για μεγάλο πλοίο. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 80 μέτρα ενώ έχει βύθισμα 3,5 μέτρα.
- Σύμφωνα με την ιστοσελίδα arxipelagos.gr, το ΣΑΟΝΗΣΟΣ μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 19 ν.μ. αλλά μάλλον συνήθως πάει με λιγότερα [κάτι που απομένει να δούμε στην πράξη μόλις ξεκινήσει]. Συνεπώς κατά πόσο μειώνεται η ελκυστικότητα του δρομολογίου όταν ο χρόνος του ταξιδιού ενδεχομένως ακόμη και να διπλασιαστεί; Κι αυτό ξεχνώντας ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ως λιμένα προσέγγισης το Μαρμάρι και πως τα δρομολόγια είναι μόλις δύο και μάλιστα χωρίς χρονικό κενό ανάμεσά τους.
- Οι ναύλοι θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα; Διότι άλλο να ταξιδεύει κάποιος με 30 ν.μ. και διαφορετικό με τα μισά. Άλλη υπηρεσία στον ταξιδιώτη και διαφορετικά λειτουργικά έξοδα για το πλοίο.
- 13,14, 15 νμ μπορεί να είναι μια καλή ταχύτητα για ταξίδια σύντομης σχετικά διάρκειας [πχ Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα], ενδείκνυνται όμως για γραμμές με τουριστικό πρόσημο το μισό χρόνο όπου ο χρόνος δεν περισσεύει στους ταξιδιώτες;
- Ποιος θα φεύγει από το Μαρμάρι αντί απευθείας από τη Ραφήνα με τα νέα δεδομένα όσον αφορά γεωγραφία και ταχύτητα;
- Αντιλαμβάνονται τώρα ορισμένοι ότι η εξωτερική ράμπα που συζητιέται από το καλοκαίρι του 2019, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί χθες αντί να σέρνεται στο διηνεκές;
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να θέσετε τα ερωτήματά σας απευθείας κάτω από τη σχετική ανάρτηση της εταιρείας > https://www.facebook.com/saos.gr/posts/723512726546435
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.