Δοκιμασία για τους επιβάτες του Ραφήνα-Μαρμάρι από τα απόνερα του ενδοκυκλαδικού κι ενώ υπήρχε επιλογή

Το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ στην Κάρυστο το καλοκαίρι του 2001 - Η φωτογραφία είναι του Δημήτρη Βερούχη
Ήταν θέμα χρόνου να φτάσουμε στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα. Ήτοι τα απόνερα της επιμονής της εταιρείας που εκτελεί πλέον προσωρινά το ενδοκυκλαδικό να προσεγγίζει το Μαρμάρι αντί για την Κάρυστο όπως συνέβαινε τα προηγούμενα τρία χρόνια, να δημιουργήσουν προβλήματα στα πλοία της γραμμής Ραφήνα - Μαρμάρι.

Του Στρατή Μαζίδη

Κάπως έτσι φτάσαμε στην κάτωθι επιστολή εστάλη χθες από την εταιρεία προς τα Λιμεναρχεία Ραφήνας και Καρύστου, την οποία κοινοποίησε το πρακτορείο SET:

Ήταν αναμενόμενο. Όταν η SAOS δίνει ώρα κατάπλου μετά τα μεσάνυχτα, τότε καθίσταται αντιληπτό πως το πλήρωμα του ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ με την προετοιμασία του πλοίου, τα βγες-μπες κ.ο.κ., πριν 01:00 δεν ξεμπερδεύει ενώ σε λίγες ώρες θα έπρεπε να εκτελέσει το πρωινό δρομολόγιο.

Στον αντίποδα θα ισχυριστεί κανείς πως το λιμάνι του Μαρμαρίου δεν προσφέρεται για ακινησία πλοίων και συνεπώς το ΠΑΝΟΡΑΜΑ δεν μπορεί να πιάνει τη θέση.

Ζορίζοντας ο ένας τον άλλο φτάσαμε τελικά στο σημείο η κοινοπραξία να ζητά άδεια να μην εκτελέσει το δρομολόγιο της επιστροφής προς Μαρμάρι για να διανυκτερεύσει το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ στη Ραφήνα ακυρώνοντας παράλληλα και το πρώτο πρωινό δρομολόγιο προς Ραφήνα.

Και οι επιβάτες των δύο δρομολογίων; Τι έγινε άραγε με όσους πήγαν χθες το απόγευμα στη Ραφήνα και πληροφορήθηκαν πως δε θα πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο; Πού έμειναν; Και τι συνέβη με όσους ήθελαν να ταξιδέψουν σήμερα το πρωί για Ραφήνα; Δε νομίζω ότι είναι πάντα standard οι ίδιοι και ενημερώθηκαν όλοι.

Ποιος ενδιαφέρεται για το επιβατικό κοινό και γενικά για τις μεταφορικές ανάγκες της Καρύστου που δεν είναι μόνο η κεντρική πόλη του Δήμου αλλά της μισής Εύβοιας; Διότι τα πλοία είναι περιουσιακά στοιχεία επιχειρήσεων και οικονομικής δραστηριότητας, ωστόσο όταν μιλάμε για ακτοπλοΐα επιτελούν και μια κοινωνική αποστολή.

Θα ρωτήσει κανείς, υπήρχε άλλη επιλογή; Υπήρχε.

Δε θα μπορούσε το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ να εκτελέσει το απόγευμα της Πέμπτης δρομολόγιο για Κάρυστο και να πραγματοποιήσει από αυτήν το πρώτο πρωινό δρομολόγιο της Παρασκευής; Με τον τρόπο αυτό:

- Και το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετούσε, του οποίου η πλειοψηφία είναι Καρυστινοί

- Και το πλήρωμα, που οι περισσότεροι είναι ντόπιοι, οπότε θα έμεναν το βράδυ στο σπίτι τους

- Και θα έβαζε ένα τέλος σε όλα τα μυθεύματα για το λιμάνι της Καρύστου, ώστε πλέον να μην υπήρχε καμία δικαιολογία για να μην καταπλεύσει κάποιος στην Κάρυστο, αφού θα επιλυόταν αυτόματα και το ζήτημα που έχει προκύψει με το Μαρμάρι [παρά το γεγονός ότι ο κατάπλους του πολύ μεγαλύτερου PAROS JET θα έπρεπε να επαρκεί].

Με ένα σμπάρο, τρία τριγόνια.

Το ερώτημα είναι ένα: Εξετάστηκε αυτή η επιλογή που που σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι την είχαν προτείνει και γιατί δεν επιλέχθηκε; Θα μπορούσε να δοκιμαστεί την επόμενη φορά που μετά την εντολή του λιμεναρχείου ισχύει το "φύγε εσύ - έλα εσύ";

- - - - - 

ΥΓ: Οι Καρυστινοί δικαιούνται καλύτερης προσοχής και ενδιαφέροντος. Αυτά όμως πρέπει να τα διεκδικήσουν. Δεν έρχονται μόνα τους κι ούτε μπορούν 1-2-3 άτομα να τραβούν όλο το κουπί. 

ΥΓ1: Ο Δήμαρχος δεν μπορεί πλέον να μη λαμβάνει δημόσια θέση.


Διαβάστε ακόμη > Ενδοκυκλαδικό: Τα βασικά σημεία της επιστολής - απάντησης του προέδρου της Δημοτικής Ενότητας Καρύστου

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.