Το ΑΡΤΕΜΙΣ στην Κάρυστο και σύνδεση με Κέα, Κύθνο, Ανδρο, Σύρο; Εφικτό, άμεσα εφαρμόσιμο και με οφέλη για όλους

hellenicseaways.gr
Οι παλιοί αναγνώστες του ikarystos.gr θα θυμούνται το κολάζ που είχαμε φτιάξει το 2018 με το ΑΡΤΕΜΙΣ στο λιμάνι της Καρύστου ρίχνοντας την ιδέα της ένταξης της πόλης στο ένα από τα δύο ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Αυτό το αίτημα διατυπώθηκε πλέον και επίσημα από τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Καρύστου κ. Σπύρου προς τον υφυπουργό Ναυτιλίας στην επιστολή του.

Του Στρατή Μαζίδη

Συγκεκριμένα στην επιστολή προτείνεται η επέκταση του δρομολογίου της Τετάρτης από Σύρο για Ανδρο μέχρι την Κάρυστο, διανυκτέρευση στην πόλη και απόπλου το πρωί της Πέμπτης για Ανδρο - Σύρο.

Παρατηρώντας όμως προσεκτικά τα δρομολόγια υπάρχει ακόμη ένα παράθυρο που διευρύνει τις δυνατότητες σύνδεσης με τις Κυκλάδες.


Κάθε Δευτέρα το πλοίο εκτελεί το δρομολόγιο Σύρο - Κύθνο - Κέα - Λαύριο. Ωστόσο αυτό θα μπορούσε εναλλακτικά να διαμορφωθεί ως εξής: Σύρο - Κύθνο - Κέα - Κάρυστο - Ραφήνα και αντίστροφα κατά την επιστροφή.

Έχοντας πλέον αποκατασταθεί η τάξη και στο έτερο ενδοκυκλαδικό με την επιστροφή της Καρύστου στο δρομολόγιο, με μια απλή επέκταση μερικών μόνο συνολικά ωρών [περίπου 5 στο κομμάτι Άνδρος - Κάρυστος με επιστροφή, Κέα-Κάρυστος με επιστροφή και τη διαφορά της απόστασης της προσέγγισης σε Ραφήνα αντί για Λαύριο τη Δευτέρα], θα επιτύχουμε:

✅ πυκνότερη και καλύτερα χρονικά διαμοιραζόμενη σύνδεση με τις Κυκλάδες

✅  μια πρώτη άμεση σύνδεση με τη Ραφήνα

✅ σύνδεση με Κέα και Κύθνο, όπου αξίζει να σημειώσουμε ότι για πολλούς θεωρείται αδιανόητο για μια διαδρομή μίας ώρας να χρειαζόμαστε στην καλύτερη περίπτωση τέσσερις μέσω Αττικής όπου πρέπει να αλλάξουμε λιμάνι και ως γνωστόν η μετάβαση από τη Ραφήνα στο Λαύριο δεν είναι ό,τι πιο εύκολο.

✅ περισσότερες δυνατότητες για τις εμπορικές συναλλαγές της Εύβοιας [και όχι μόνο] με τις Κυκλάδες

✅ ισχυροποίηση της εναλλακτικής πρότασης για οικονομικότερη πρόσβαση στις Κυκλάδες στους ταξιδιώτες από τις Σποράδες και τη Βόρεια Ελλάδα

✅ στην περίπτωση της Δευτέρας το πλοίο θα φτάνει μεσημέρι στη Ραφήνα σε ώρες που δεν υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση

Όσον αφορά το ΑΡΤΕΜΙΣ, πρόκειται για ένα πλοίο μήκους σχεδόν 90 μέτρων το οποίο εδώ και πολλά χρόνια από όταν εγκατέλειψε τον Αργοσαρωνικό, έχει εξελιχθεί σε έναν αξιόπιστο εργάτη του Αιγαίου. Εκτιμώ ότι και για τα μέλη του πληρώματος θα είναι προτιμότερο, ειδικά τους καλούς μήνες, να διανυκτερεύουν το βράδυ στην Κάρυστο που τους προσφέρει περισσότερες επιλογές, ενώ είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο, όπως είδαμε και με τα άλλα πλοία τα τελευταία χρόνια, πως η πόλη θα αγκαλιάσει το πλοίο.

Φυσικά χρειάζεται το ok της Hellenic Seaways αλλά κατά βάση πρόκειται ως επί το πλείστον για πολιτική απόφαση όσον αφορά την επιδότηση. Η Νότια Εύβοια έχει δώσει πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια. Η έλευση πλοίων και η κατασκευή μιας εξωτερικής προβλήτας είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει το κράτος [που στο τέλος της ημέρας πάλι φόρους θα εισπράξει από την τόνωση του τουρισμού]. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πριν λίγα χρόνια, το ΥΕΝ είχε μιλήσει για μια νέα προσέγγιση στα επιδοτούμενα κάνοντας λόγο για εργαλεία ανάπτυξης.

Υπάρχει λοιπόν κανείς που δε βλέπει τις τεράστιες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της Νότιας Εύβοιας;

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.