Ωστόσο το ΠΑΝΟΡΑΜΑ όχι μόνο δεν έφυγε ως τώρα αλλά συνεχίζει για τουλάχιστον μερικές ημέρες ακόμη στη γραμμή. Ούτως ή άλλως το Σεπτέμβριο επρόκειτο να επιστρέψει στη Ραφήνα.
Το γιατί παραμένει ακόμη στη Ραφήνα δεν είναι γνωστό. Ακούγεται ότι σε κάποιους δεν άρεσε το άνοιγμα της γραμμής εκ νέου από τον Αγιο Κωνσταντίνο στέλνοντας το δικό τους μήνυμα και ως εκ τούτου έχουν βραχυκυκλώσει τα πράγματα κεντρικά. Σε κάθε περίπτωση όμως η νέα πλοιοκτησία έχει τη δυνατότητα να δει και την αυξημένη όπως λέγεται το τελευταίο διάστημα κίνηση της γραμμής.
Κακά τα ψέματα, όσο κι αν στους πιο τακτικούς επιβάτες δεν άρεσε η νέα αύξηση στα εισιτήρια, η αλήθεια είναι πως σε μια γενικότερη σύγκριση των ακτοπλοϊκών γραμμών τα ναύλα της γραμμής είναι ελκυστικότατα για να τραβήξουν κόσμο να προτιμήσει για τις φετινές διακοπές του τη Νότια Εύβοια αντί πχ για τη Μήλο όπου μια 4μελης οικογένεια με ΙΧ από το Λαύριο χρειάζεται 700 ευρώ μόνο για τα μεταφορικά με ταχύπλοο και 540 ευρώ από Πειραιά με συμβατικό και κοντά 8 ώρες ταξίδι.
Παράλληλα το ΠΑΝΟΡΑΜΑ δε χρειάζεται να ζορίσει τις μηχανές του.
Σε κάθε περίπτωση, το θετικό είναι ότι η νέα πλοιοκτησία δεν εμφανίζεται απόμακρη, αλλά ζητά χρόνο μέχρι να βάλει τα πράγματα σε μια πορεία. Ωστόσο επειδή είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού μήπως πρέπει ήδη από τώρα να δουν κάποια πράγματα διαφορετικά σε σχέση με την προηγούμενη πλοιοκτησία;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.